@Yesim1995 asla devletten şaşmam, hamileliğim boyunca devlete gittim, doğumumu da 5 ay önce devlette yaptım çok da memnun kaldım Allah razı olsun hepsinden çok iyilerdi özelde bi ayrıcalık görmüyorum ayrıca durumumuz da iyi ama özeli tercih etmiyorum, size de hayırlı doğumlar dilerim ❤️