Yesim1995 ilk doğumumu özelde ıkıncı doğumumu mecburi devlette yaptım yetişemedigim için hemen yatış yapıyoruz dediler o yüzden . Sana şunu söyliyim ebelerin bi dönmediği kalmıştı devlette.ama özemdekinde çok rahat ettim herşey çok güzeldi devlette mahvoldum pislik içindeydi bide hastane .. aman diyim özele git .