Yesim1995 Doğum için tabikide özel en iyisi çok büyük fark var devlette geçiyorsun bi odaya yakınlarını yanına almıyorlar sancıyı çekiyorsun hatta yanında sancı çeken bağıranlar oluyor sen bu durumda nasıl sakın olasın açıkçası ben daha çok korkarım özelde sana ait bir oda yakınların en önemlisi en büyük destekçin eşin oluyor yürüyorsun merdiven çıkıp iniyorsun daha kolay oluyor