Yesim1995 durumun varsa kesinlikle özel Allah devlet hastanesine düşürmesin bu akşam acile gittim 28 haftalık olduğu için kadın doğumda baktı doğru düzgün bakmadı bile bi surat bi trip anlatamam yani sanki kafasına silah dayamışlar personelleri doktorları zorla çalıştırıyorlar normalde özele gidiyorum 2.ci hamileliğim ilk doğumumu da özelde yaptım verdiğim para sonuna kadar helal olsun 1 gün kalıcam diye küçümsemeyin bence hayatınızın en önemli 1 günü o gün hergün doğum yapmıyoruz ben devlette doğum yapmış olsam psikolojim bozulurdu heralde zaten canının derdine düşüyosun bide etrafında asık surat görmek istemezsin yani benim doğum anımda ebeler hemşireler doktorum hadi canım bak bebeğine kavuşacaksın onu kucağına alacaksın v.s telkinlerde bulundular insan o an başka bir şey istemiyor zaten ölene kadar aklında olacak bir şey doğum benim 3,5 yıl oldu şuan düşündüğümde güzel hatırlıyorum kötü hatırlamak istemezdim.Kesinlikleee özel.