Yavuzum1202 1 defa düşük durumumda gitmek zorunda kaldım. Bu seferde suyum erken geldiği için gittim. Doktor acil serum takın derken asistan hap yeter deyip bana hap uzattı. Suni sancıyla doğum olacak ama yoğun bakımda yerimiz yok, haberiniz olsun dedi. Kalktık özele gittik. İlk defa gittiğim hastanede ebesi, doktorları beni öyle rahatlattıki. Şükür doğumum iyi geçti. Şuan bebeğim küvezde. Ama biliyorum güvende. Konu parası değil, kesinlikle güven veren ortam🙏🏻