Yesim1995 özelde yapıcm. Devlette ne oldugunu iyi biliyorum . Allah ordaki ebelerede sabır versin günde kac kişiye bakmak zorunda kalıyorlar ve inanın o suyunuz geldiğinde egilip koklasanız , bir daha vajinanıza elinizi sürmezsiniz . Ben yengemin dogumunda yanındaydım , devlette yaptı . Kendi istedi ve bin pişman oldu 10 kişi bi odada herkes bagırıyor cagırıyor . Biri üşüyorum diyo biri ölüyorum . Benim için tamamiyle bir travmaydi. Yapamam . Esimede diyorum eger devlete gidecek olursam evde dogururum . Asla gitmem .