Yesim1995 tüm kontrollerime devlete gidiyorum doğuma nasipse özelde yapıcamda özel var özel var. bizim burda 2 özel hastanede ölü doğumlar çok fazla yapıyolar. damgalandılar.
özelde yapıcaksınızda gerçekten ciddi anlamda hakkını veren özel hasyaneleri seçin. sözde özel olmasın