Busraclb öncelikle geçmiş olsun .. ben hemen hemen 45 50 gün sonra oldum regl benim kanamayla birlikte düştü kalbi mi durdu başka bir sorun mu vardı hiç bilmiyorum berbat ilgisiz doktor ve hastanelere denk geldim . 2 düşük bir kimyasal gebeliğim oldu bir de be bir araştırma ne başka bir şey. Şimdi başka bir doktor buldum ve genetik bölümüne gideceğim Pazartesi günü eşimle birlikte. Gerekli tetkikler ne olduğunu gösterecek . Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın sana da nasip etsin tekrardan 🤲🏻🤲🏻♥️