Kayabusra35 Busraclb Bende gecen yıl 10 kasımda kürtaj oldum aralık 10 da adet oldum şubatta tekrardan hamile kaldım şuan 35+2 yim canım rabbim isteyen herkese hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin🙏