Busraclb canım üzülme diyemem ama sağlıksız gebelik olduğundan kalbi durmuş.benimde bebeğimin kalbi durmuştu ilk gebeligimdi. Sağlıksız bir sperm sağlıksız bir bebek gelişim bozukluğu nedeni olmuştur demişti doktor.Patololojide de birşey çıkmamıştı. Ben bu durumu atlatabilmek için çalışmaya başlamıştım. Bir sene sonra yeniden hamile kaldım isteyerek. Doktor 6ay beklesen yeter demişti. Onu da rahim ağzı yetmezliği yüzünden kaybettik ama gebe kalmana engel olmaz yani. Şimdi 3.gebeligim.