mirage_90 TunarinAnnesi Adetlerinin geciktiği oluyomuydu o durumda geç döllenmeden şüpheleniyo doktorlar
Deletedmom124 TunarinAnnesi inşallah canım çok mutlu olurum kan ver istersen yakınsa acilde bende merak ettim şimdi bak
Taze_hamis Aynur63 canım fotoğraf atmayı bilsem işaretleyip gönderirdim. Bende test yaptığımda aynı böyle silik hayalet gibi çıkmıştı o yüzden görebiliyorum ben ama benim adetim geçmemişti. Testin tam ortasında gözüküyor canım çok silik
Deletedmom124 Diloselos amin 🙏 cümlemizin 😁😁😁 ablamın yaşı bizden büyük sanırım seviniyor bende sevinirim kendisinin adına ama kendimi yırttım dağıttım 2. Çizgiyi göremedim diye oda beni görmedi bir türlü 😂😂😂
Diloselos Deletedmom124 valla bende kendimi yirttim ama goremdim 😂😂 senin msj cok iyiydi cok guldum valla sende hep gul insallh canim umarim vardi Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin🙏🙏
DiplomaliEvHanimi İnsallah vardir cnm ❤️ Benimde 14.gun bugun gecikme happymomda 45 gn yazio Benimde son iliski 21. 24. Son Adet gunumde 26siydi agustosun 🙏🏻Bende beklemedeyim
Deletedmom124 Diloselos hepimiz beraber gülelim amin inşalalh var sanırım bir bebeği daha merak ettim şimdi kan verse keşke çıkardı hemen
Guldenece_2525 TunarinAnnesi canım üzmek istemem ama ben çizgi göremedim..ilk çizgi den başka çizgi görünmüyor ki
TunarinAnnesi Tugce1803 gözümden kaçar ama kimseye sayqısızlık etmen ben heleki herkesin burada Maksadi Anne olmaksa Annelere sayqım sonsuz 🙏