TunarinAnnesi Tugce1803 gözümden kaçar ama kimseye sayqısızlık etmen ben heleki herkesin burada Maksadi Anne olmaksa Annelere sayqım sonsuz 🙏
Deletedmom124 TunarinAnnesi birşey demedi canım Tuğçe annemiz de çok iyidir birkaç gün oldu denk geliyorum yorumları çok güzel sen bırak şimdi de hadi kan ver merak ettim bende
Aykam123 TunarinAnnesi ikinci resimde silik çıktığını gördüm. Amma canım, üç gün geçmişse adetden, baya belirgin olmalıydı. Kanda çıkmalı şimdi. Doktora git, lütfen ama lütfen bura cevap yaz
MerveNural TunarinAnnesi vallahi cok üzülüyorum seni burada gorunce byle yaptigini gorunce de kiziyorum testlerde cizgi yok neden bu kadar umitlendirilmene izin veriyorsun yapma kendine bu eziyeti
Deletedmom124 Diloselos hepimiz beraber gülelim amin inşalalh var sanırım bir bebeği daha merak ettim şimdi kan verse keşke çıkardı hemen
Berrakdeniz TunarinAnnesi bence acele etme çok sınır oluyorsun erkenden öğrenince ben de senin gibi 3 gün geçti kan verdim hamilelik çıktı ama bidaha 3 gün sonra git yükseldimi diye bk bidaha git bidaha yukseldimi diye bk çok uğraştırıyor 10 gün geçsin zaten değerin çok yüksek cikar
Tugce1803 Deletedmom124 Anne değilim ki canım ahh keşke olabilsem 14 aydır uğraşıyoruz🙏Nasibimi bekliyorum🌸
TunarinAnnesi Deletedmom124 hayır canm 2 gün daha bekleyim öyle kan vericem hem sizde görmediniz çizgiyi belki adet olurum (
Deletedmom124 Tugce1803 allah söyletiyor canım 🤗 olacak inşallah kaç gün oldu dua ediyorum senin için çok yakın bir arkadaşım vardı 3 4 sene olmadı çok dua ettim ona ilk bebeğime hamileydim şimdi oda hamile kalbim temizdir sana da nasip edecek rabbim inşallah senin güzel kalbin yeter 🌸❤️☺️ Kalbini ferah tut
Deletedmom124 TunarinAnnesi ya cidden mi bebeğin var zannediyorum kıyamam senin bebeğin zannettim 🤦♀️
TunarinAnnesi Aykam123 Tatlım benim yumurtlama 23 eylül ondandir belki Baş üstüne haber mutlaka vericem Dualarinizi eksik etmeyin 🙏
TunarinAnnesi Deletedmom124 Hayır canm Yok olmasi için Çabaliyorum Zaten etrafdan baskıda çok bildiğin gibi eş dost