TunarinAnnesi Deletedmom124 Hayir canm resmi siyahlatip yollamak istedim https://imgyukle.com/i/E5eIff
Bsr37 TunarinAnnesi 3 gün geçtiyse net bi şekilde 2. Çizgi çıkması gerekirdi sonuçta erken yapmadıysan canım hevesini kırmak istemem ama en doğru sonuç kanda çıkar inşallah vardır
Pnrbtr TunarinAnnesi canım ben de göremedim 2. Çizgiyi. Bikaç ay önce yine böle bi hüsran yaşamıştın. Bence kan ver ancak öyle anlarsın.
Deletedmom124 TunarinAnnesi inşallah canım çok mutlu olurum kan ver istersen yakınsa acilde bende merak ettim şimdi bak
Aynur63 Taze_hamis nerde gördün cnm biz neden göremiyoruz acaba boşuna umutlandırmak istemem kimseyi sonrası hüsran olur çünkü
Taze_hamis Aynur63 canım fotoğraf atmayı bilsem işaretleyip gönderirdim. Bende test yaptığımda aynı böyle silik hayalet gibi çıkmıştı o yüzden görebiliyorum ben ama benim adetim geçmemişti. Testin tam ortasında gözüküyor canım çok silik
mirage_90 TunarinAnnesi En iyisi kan testi canım ama 3gün geçince daha belirgin bi çizgi olması lazım ben 5gün gecikince yapmıştım konu net çizgi göstermişti hayırlısı olsun ama var çizgi silik de olsa
TunarinAnnesi Rbs111 Siz hep Dogru fikirler soylediniz postlarda goruyordum InsAllah paylasicam Haberi🙏❤️