bucur035 Bahar2 Allah elinize almayı nasip eylesin bnmde 29 Nisan 3 Şubat geçiyor ama doktorumuz 10 Ocak dedi
Bahar2 bucur035 sezeryan mı olacak sizin benim doktorumda Ocak sonuna hazırlan dedi ilki normal Doğum ikincisi de normal olur galiba
Fatmacbc1997 Bahar2 tesadüfe bakin bende Son regl tarihi 29 nisan Şubat 3 te 40 haftalik ama doktor ocak sonu hazırlan dedi
Bahar2 Fatmacbc1997 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız benim doktorumda aynısını söyledi Ocak sonuna hazırlan 🥰
Hilaliko Esir benımkide erkek 💙 erkekler bıraz daha gec doguyormus 28 şubata denk getırmezler umarım 🙈🙈
NeslisahGamze ems1 eveeeet burdan paslaşalım senle benim inanılmaz kalça ağrım var ya sağa ve sola yatmaktan😊
ems1 NeslisahGamze bende de ciddi anlamda vardı cnm sol bacağım kalçama kadar berbat durumdaydı ,besin takviyesi kullanıyorum biraz da egzersiz yapıyorum şuan daha iyi durumdayım
ems1 17022020 ben medline daydım önce ama doktorum İstanbul a yerleşince hakan bey tavsiye edildi memnun kaldım ben , doktordan ne isteğin önemli aslında , Hakan bey rahat ve çözüm odaklı