Nurgulll_ erbasbebek bilemiyorum ki belki ultrason cihazlarıyla alakalıdır belkide gelişimiyle ilk haftalarımda 12 Şubat gözüküyordu ama bebek büyüdükçe tarih değişti
Eminemmm Eceveannesi 11-25 şubat arası doğar dedi doktor hakkımızda hayırlısı bi avazda doğsun bebislerimiz😍
NeslisahGamze ems1 eveeeet burdan paslaşalım senle benim inanılmaz kalça ağrım var ya sağa ve sola yatmaktan😊
ZeynebFuad 3 mayis son adetim😍suan 22+4 haftaligiz. Normal dogum subat 10 gibi gozukuyor. Ama sezeryan olursak ocak sonu insAllah🙌🏻🤰🏼👼🏻
Selda1903 4 mayıs 5 subat gorunuyor da sezeryan olacak diyen arkadaşlar kendi isteğiniz mi doktor öngörüsü mu merak ettim
Sltnkktmr Ebruakky benimde adetim 24 mayısta başlamıştı aynı gün 🤩😍 dogumun olacagı tarihimiz biraz riskli ya 😂
Ebruakky Sltnkktmr Evet riskli 😅 sezaryen olursa bizim elimizde ama normal olursa yapıcak bişeyimiz yok 😃😅