17022020 benim doktorum da bazen ciddi olabiliyor ama oda yoğunluk yada tempodandır diye düşünüyorum çok hastası var çünkü , ben kötü bir enerji almadım şuana kadar genelde eğlenerek geçiriyoruz muayene yada sohbet sürecimizi , mutlu değilsen hakan bey le bir muayene süreci geçir istersen cnm öyle karar ver 🥰🥰