GoncAli Nasippp canım 1. Testteki silik var. Ama bu testler de adet 1 gün gecikince net cikiyor. Hemen eczaneye git. Prodüktör markasının erken gebelik testi var. Biraz pahalı ama al canm. Adetinin gecikmesinden 6 gün öncesine kadar sonuç veriyor. Ayni senin 1. Test gibi çıkmıştı bende sonra o testi aldim ayyy kabak gibi çıktı. Suan 29 haftalık hamileyim. İnsallah hayırlısı ama bence sen hamilesin. O testi yarın al nolur banada yaz cok merak ettim
Nasippp GoncAli canım çok sağol inşallah hamileyimdir sağlıcakla :):) Bu gğn erken gebelik testi aldım ama dediğin markadan değil MİRATECH die erken gebelik testi vardı eczanede ondan aldım. İnşallah sonuç güzel olur 😇 yarın sabah ilk idrarla yapıcam
Nasippp Feminenia sağol canım allah razı olsun rabbim isteyen kardeşlerimizin hepsine hayırlısını sağlıklısını nasip etsin.
Hayalim_ Nasippp canım ovulasyon testinin fotosunu at bi bakalm ben ilk ovulasyonda ogrendim daha sonra gebelik testi yaptım
Nasippp Hayalim_ https://i.imgyukle.com/2019/10/10/E5W8jt.jpg Oldu mu bilmiyorum ama ilk test böyle değildi soradan dağılmış 🙈
Nasippp Hayalim_ https://i.imgyukle.com/2019/10/10/E5WZzN.jpg Bu da bu gün ki gebelik testi bişey görebiliyor musun:( Keşke önceden çekseydim demek ki bozukmuş :(
Hayalim_ Nasippp ben sadece ilk testte gördüm canım. Üzme ama kendini seni çok iyi anliyorum inan ki test yapardım kışın buz gibi havada belli ışıkta görürüm diye balonda dakikalarca beklerdim. Rabbim.insallah sana En kısa zamanda nasip eder belki şimdi de vardır daha erken çünkü
Nasippp Hayalim_ Tamm canım çok sağol tabi ki rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah gerçekten çizgi aramaktan kör oldum:(:( :) görmek istediğim için mi görüyorum bilmem ama görüyorum :):):)
Feminenia Nasippp olmadı canım o yüzdən teslerden bile nefret ediyorum hep yalnış... Kismet hayirlisi inşallah
Semanuryvz Nasippp canım ben de erken gebelik testiyle öğrendim. Nasıl çizgi görüyorsun bilemedim ama yok gibi maalesef 😪 silik de olsa bişeyler belli olması lazım şende hiç yok. Bozuk olan da sanki var gibi de geldi ama olsa illaki birinde çıkardı 😢
Nasippp Semanuryvz normal gebelik testi bunlar ama gerçekten var çizgi eşim bile gördü :) ama tabi her şeyin hayırlısı nasibimizde ne varsa onu yaşarız.:)
Feridje Nasippp hamilelik var sadece cok erken yapmissin bir kac gun kecsin net olaraq cikacaq canim men cokkk zayid gordum arkadasimdada oyle idi simdi tam kirmizi cikyo her ikisi insallah iki cizgininde net olduqunu atarsin bura seviniriz😘
Nasippp Feridje Evt gerçekten var çizgi ama ben buraya en belirginsiz olanı attım ilk dk çektiklerimi attım test durdukça daha belirgin hal alıyor geçerli olanları koydum ama arkadaşların çocu görmedi belki onların dediği doğrudur. Görürsem atarım inşallah:)