Nasippp birincisi bu erken gebeleik testi değil.o yüzden varsa bile çıkmaz.bindebir çıkabiliyor.o da sizinkinde görünmüyor.ama siz adet geçince tekrar edin yada erken gebelik testi yapin.ben adetim 3 gün geciktiği halde normal test yaptım çıkmamıştı.1hafta sonra yapınca çıkmıştı.ama en doğrusu kanda çıkar.inslalah hamilesinizdir.Rabbim gönlünüze göre versin