GoncAli yok canım yapmadım adet olacağım gibi hissettiğim için yapmadım 😔 ben bu ay ateş ile takip ettim ateşim düşmüştü yerleşme dedik sora yümseldi eğer yüksek devam etseydi tutundu olacaktı ama dün tekrar düştü ateşim o yüzden yapmadım testi ağla ağla mahvoldum dün ateş düştü olmadı die . Ama hayırlısı artık adetim geçerse yaparm ama adet olacağım hissediyorum 😔yarın veya pazartesi