https://imgyukle.com/i/E5pKPb
https://imgyukle.com/i/E5p21Q
https://imgyukle.com/i/E5pqas
1. Testimi adetime 6 gün varken yaptım çizgi ilk damlattığım da hafif çizgi vardı. Akşamına daha çok belirginleşti bu hal aldı.
2. Testi adetime 5 gün varken yaptım
3. Testi bu gün 4 gün varken yaptım sabah da ben zor gözüksede silik çiZgi gördüm 3. Resmîm 20 dk içinde olan fotoyu yükledim sizce gebelik var mı?
Daha sonra çıkan çizgiler geçersiz mi ama diyorum ki olmaSa hiç birisinde hafifte olsa çıkmazdı böyle olup gebe olan var mj?