TunarinAnnesi Momof2child Sermec yarennn79 Hazanur Nursubasi kendi dr bakdı vajinal usmle bişey gördü qaliba )) kan verdim şimdi saat 6 da cevap çıkar hadi İnşAllah bakalım kızlar dua edin bana ben hepinize dua ediyorum 🙏
yarennn79 TunarinAnnesi hamileler in duası kabul olurmuş tüm hamileler dua etsin vallah inşallah yükselir hayirlisiylaaa canım
[silindi] 6 dan yükselirse gerçekten çok farklı olur benim iki ay önce betam 30 du hala gebelik yok diolardıkı gercekten kimyasalla sonuclandı simdi yine hamileyim çok sükür 6haftalık olduk inşallah gönlünce olur herşey canım benim haberdar et bizi sonucunu merakla bekliyorum 🙈💕
Selinglr TunarinAnnesi tam t cizgisinin ustınde degıl ama canım anlayamadım bence kan ver en ıyısı o bazen 10 gun gecince anca idrar da cıkabılıyor