sevval55 Değerin 6 sanırım canım yanlıs okumadıysam. Testte ben cizgi göremedim 0-10 arası normal değer olarak geçiyor bildiğim. cunku ben 6,7 değerle hamileyim sanıp sonra çok adet oldum. İlaç vb kullanıyordanız yükseltebiliyor etkileyebiliyor. Ümitlenmenizi istemem hemen🙏🏻 Bence kan verin öyle bakın yükselmişmi diye