Mlke TunarinAnnesi seni çok uzun zamandır goruyorum forumda canım değerin 6 çıktığında çok sevindim inşallah artmıştır canım benimm insallahhhhhhh🙏🙏🙏🙏
ygmr1903_ Merhaba kızlar, ben en son 25agustosda adet olmaya başladım ve yaklaşık 12gun sadece leke olarak sürdü. Eylül sonunda da adet olmadım. Bu ay da olmadım hala. Dün bhcg yaptırdım 0.26 cıktı, daha önce yaptırdığımda hep 0.1 oluyordu, yükselmiş ama anlamadım neden olduğunu. Erken gebelik testi yapsam cevap alır mıyım acaba hamile miyim emin olamıyorum ona göre söktürücü ilaç içeceğim. Yardımcı olabilir misiniz?