TunarinAnnesi Sabiugur bünyeye ve döllenmeye göre değişiyor canm hcg rakami gibi testde farkli gösteriyo kadından kadına değişiyor yani
FirayMursal TunarinAnnesi Biraz sebirli ol canim🌸 inwaAllah gucagina alarsan bebiwi👶sende sagol,mucizemizi bekliyoruz🤗😍
bs_brk TunarinAnnesi eğer silik çizgiyi gördüyseniz büyük ihtimal hamilesinndirr benimde silik bi çizgiydi şuan 7 haftalık hamileyimm bak atayım hatta böylemi seninkide
TunarinAnnesi Hazanur Eceveannesi Emin_e Deletedmom099 Guliguli kızlar 6 çıkdı değerim düşük dedi dr ilaçlara başliyorum İnşAllah dua edin ☺️🙏 bs_brk
TunarinAnnesi Kizlar Yarin dogru Hastaneye 💃🏼 https://imgyukle.com/i/EHEphf https://imgyukle.com/i/EHE2mc
masalsii TunarinAnnesi sanki var ikinci çizgi epey silik ama en güzeli kan ver kafan rahat olsun kendini yıpratma böyle canım
Guliguli Heyecanini Anliyorum ama bence Sabret sürekli post aciyorsun insanlar umut veriyor ya kan ver yada erken gebelik testi al bizde rahatlayalim sende canm. Testlerinde bence negatif
Serpil02 Kasık çektirmeyi nasıl yaptınız acaba söylermisiniz??? Hayırlı olsun buarada var gıbı inşallahta vardır
Emin_e Ben görememiş olabilirim, gerci bir kere idrar testi yaptim onda cok net belliydi.. belki de isiktan gorememis olabilirim bi kan testi yapmalisiniz
Elifblg TunarinAnnesi https://imgyukle.com/i/EHC9hH bnim ilk gebelikte çıkan sonuçtu 2 gün geçmişti ama düşük oldu
Elifblg TunarinAnnesi https://imgyukle.com/i/EHuqep Buda. Canım duşükten sonra kaldım yıne 2 gün geçti ve bı sefer hem daha belirgin di hemde doktor beta hcg baktı daha yüksekti allaha şükür şimdi 9+4 deyiz inş sende hamilesindir cnm