Canacan Ben adetim bir gün geciktikten sonra yapmıştım seninki gibi silik çıkmıştı ayın 8 inde gittiğimde kanda gebelik gözüktü canım inşallah sende gebesindir
FirayMursal TunarinAnnesi Bendede oyleydi,ama zamanla ikinci cizgi koyulasdi.1 haftaya gorundu iyice.suan cok erken
TunarinAnnesi FirayMursal 🎉🧿❤️🙏🌹😚🤗🥰😍sözle ifade edemiyorum keşke öyle olsa benimde Senide tebrik ederim canm sağ Salim İnşAllah
FirayMursal TunarinAnnesi Biraz sebirli ol canim🌸 inwaAllah gucagina alarsan bebiwi👶sende sagol,mucizemizi bekliyoruz🤗😍
Sabiugur Ben göremedim :( ve bu kadar zaman geçmesine rağmen belirgin olması lazm ben adetime 7 gün kala yaptım kıp kırmızı çift çizgi çıktı
TunarinAnnesi Sabiugur bünyeye ve döllenmeye göre değişiyor canm hcg rakami gibi testde farkli gösteriyo kadından kadına değişiyor yani