Poncik77 canım ben ilk 7.haftamda lekelenmem olmuştu kırmızıya dönük bi renkte ilkini ozaman vuruldum.
12.haftamda ilişki yasağınız yok demişti doktorum ilişki sonrası hafif kan gbi gelince yine soluğu doktorumda aldım. Ve ilişkiye bağlı vajinal kanama ama yinede risk alamayız ddi ve 2.iğnemi ozaman vuruldum.
Gecen hafta memleketime geldim burda kontrol amaclı gttiğim bi doktorda akıntımdan dolayı vajinadan spekulum aletiyle baktı enfeksiyon olup olmadığına onda canım aşırı derecede yandı cok kastım kendimide sanırım tahriş gbi bişey mi oldu anlamadım Eve geldiğimde hafif kan geldi akıntıyla karışık.
Ertesi gün tekrar gittim kan uyuşmazlığı iğnesi vurulması gerekiyo kanama olunca oyuzden once indirekt coombs kan uyuşmazlığı tahlili yapıldı önceki iğnenin etkisinin geçip geçmediğine dair ve negatif çıktı yani etkisi geçmiş oyüzden tekrar vuruldum 22.haftamda.
Sen korkma yani kanama lekelenme olmadığı takdirde 28.haftada oluyor