Naime_ulger Kızlar kan uyuşmazlığı iğnesi vurulan varmı yan etkileri nelerdir ben bugun vurulcam merak ediyorum☺️
nrabiag Ben dün vuruldum vururken iğne yakıyor biraz ama sonrasında hiç Bi şikayetim olmadı hiç acımıyo
Poncik77 nrabiag kaçıncı haftada vuruluyor bndede var kan uyuşmazlığı 10+6 haftamdayım koldan mi kalçadan mi oluyo
Poncikveannesi Bi yan etkisi yok canım acımıyoda yanmıyoda oluyosun bitiyo 😊28.haftada bi daha vurcaklarmış bide doğumdan sonra vurcaklarmış
Poncik77 Adanur 3 kez derken kaçıncı haftalarda acaba bnde de var ama hiç vurulmadım 10+6 haftamdayım?
Saskinanne1 Bende 28. Haftada vuruldum hic bir yan etkisi yok 10 dk dinlenip kalktım ayağa, bir de doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre iğne vurulmamız gerekiyor. Ama eşinizle aranızda kan uyuşmazliğı varsa hamileliğinizde kanamanız olması durumunda 28. Haftadan öncede kanama olduğunda iğne yapıyolar aklınızda olsun ihmal etmeyin
Naime_ulger Kizkalesi hayır biz iğneyi eCzane deposundan ücretsiz alıyoruz eczaneden bile alsanız fiyatı 500 tl dendi özeldede devlettede aynı