lisansli_Mom49 sevdicek aynn bana böyle dedi dokturum eltimde de vardı ilk gebelikte yapılmadı Doğum sonrası yapıldı
Poncik77 Adanur amin inşallah kuzum o iğne bana ilk hamile kaldığımda karnımda ölen bebeğimden sonra kürtaj sonrası baygın ken vurulmuştu 2 gün ağırmıştı kalçam sen de de oldu mu ağır bi iğne demek ki demiştim kendimce
ZeynebFuad Bende kurtajdan sonra doktorum soylemedi vurdurmadim ve oyle yeniden hamile kaldim. O yuzden kana serumlarla destek yapildi. 28 haftada doktor yine bakicak vurulucak banada.
Poncik77 Etiket yapmadan mesaj yazdığım zaman neden daha sonra baktığımda isim bilgim “silinmiş” olarak görünüyor acaba ADmin ?!
SuleDoruk Bizde de kan uyuşmazlığı mevcut. Hem eşimle hem oğlumla. Doğum sonrası vurulmuşum. Şimdi yine hamileyim. 9 sene geçti aradan. Özele gidiyorum ama doktorum iğneden bahsetmedi hiç. 18. Hafta bitmek üzere. İkinci gebelikler de ne zamn vuruyorlar iğneyi? Bilgisi olan var mı?
Daphne SuleDoruk Gebelik sürecinde kanama olmazsa 28. Haftada iğne yapılıyor. Doktorunuz söylemezse siz hatırlatın mutlaka.
Daphne 2 hafta önce kan uyuşmazlığı iğnesini oldum. Devlet hastanesi ücretsiz yapıyor iğneyi. Ama özel hastaneler de epey bir ücret alırlar. Bana yapılan iğnenin fiyatına baktığımda 330 tlydi fiyatı ki özel hastane o iğneyi yaptığı için de para alır.
Adanur Daphne bunu birebir yaşadım canım kıbrısta yaşıyorum özel hastaneye gidiyorum 850 lira iğneye ödedim 200 lirada hastane kayıt oldum vurdurmak için. 1050 lira ödemek Zorunda kaldım
Adanur Poncik77 kıbrısta vurulduğumda hafif ağrım oldu ama türkiyedekinde olmadı canım. Vuranın elinden geçiyor bence o.
Daphne Adanur Çok çok fazla ücret almışlar. Bebiş sağlıklı olsun da insan bir şekilde gözden çıkarıyor parayı.