Berdogan bizde 34 haftadayız yemekten sonra falan karnımı bildiğin gerdiriyor sağ sol karnım dışardan bi sağ şişiyo bi sol garip bi hal alıyo komik oturup gülüyorum ama canımı acıtıyo gerdirdikce sanırım sığamıyor artık birde normal doğum pozisyonunda kafası aşağıda bazen aşağı doğru sanki kendini ittiriyo resmen :( çatı ağrısı çok fena kambur gezcem nerdeyse iki büklüm oluyorum sağlıkla gelsinler 🙏 süt bende 25.hafta azcık gelmeye başlamıştı eger sıkarsan geliyo hiç ellememek lazımmış sizin akıyomu istemsiz