Sarem
Sarem benimde hamileliğim 33+4 🤪
Gece lavobaya bile kalktığımda gözüm kapalı resmen gidiyorum ki uykum kaçmasında tekrar uykuya dalabileyim diye .😂 bazen ağrılarım oluyor ,göğüs altı kafesim batıyor gibi ama inşallah daha çok ağırlaşmayız . Yoksa daha baya var 🤷🏻♀️
Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻