rabis16 19.haftada başladım zeytin yağı kullanmaya o zamana kadar da hiç bi çatlağım yoktu 31.haftaya girdik şimdi göbeğin alt taraflarında çatlaklar oluştu bile.Duşta da vücut yumuşadığı için geriliyor yağında bi faydası olmuyo🤷♀️ Zayıftım bide hamile kaldgmda ne kadar yağ krem uygulansada engel olunamıyor malesef çatlaklara🤗