rabis16 ben tek gobegime surmustum bastan berii. Bacaklarim diz kapagimin arkasi yanlari filan catladi. Oralara surmeyi akil edemedim her yerinize surmeye çalışın 😄 ben sonradan kakao yagi kullanmaya basladim gobegimde catlak olmadi ve olusan catlaklar da hafif gecti tavsiye ederim cok memnunum 😊