Minti hayır canım herşey normaldi ben daha beklemiyodum son kontrolümde 2 gündür belim ağrıdığı için doktorum çatı muayenesi yaptı ve 2 cm açıklık var dedi bu hafta doğurursun dedi ben yine 2 -3 gün dırar diye tahmin ettim ama eve dönünce akşam sancılarım oldu ve düzenli gelmeye başladı dayanamayacak hale gelince aynı günün akşamında tekrar gittim ve 5 cm olmuş doğum için yatış dediler hemen hemen 1 buçuk saat sonra da oğluşumu kucagima verdiler 👼💙
Doğum düşünüyorsanız hurma yiyebilirsiniz açılma yapıyormuş 😌