Minti nst de sancı çıkınca alttan açılma olup olmadığına baktılar az bi kanama olur dediler 2 defa kontrol edildi ikisinde de kanama oldu bir miktar nişan gelir mi bilmiyorum. Suyun gelirse kanaman olursa hastaneye gel dedi doktor. Açılmaya göre hastane bana bilgi verir gelirim dedi. Bakalım bekliyorum.