Minednz Doktor kontrol edince birşey demiyor mu çünkü yiyorum ve almıyor dıyorsun belkı sorun var bebege vitamin gitmıyor. İnan ben hiç yemiyorum diyebilirim kahvaltıyı öğlen sonu yapıyorum resmen aksam bir yıyıyorum saglıklıda beslenıyorum acıkcası dıyemem yalan yok kola içerim mesela cıg kofte yerım hatta bazen midye bile ama maşaAllah kilomuz iyi. Kafana takma onlada alakalı olabilir ama doktorunun dedikleri önemli sorun var mı almıyor yoksa genetik vs mi