Yasdem yok dediğim gibi bir sıkıntı olduğunda tabi erkende girilmeye başlanır. Benim demek istediğim 32. Haftadan itibaren rutin kontrollerde bakıldığı ... Örneğin çocuğumda bir sorun yoktu. Ama nst ye girdik. Sizin böyle bir genelleme yapmanız sadece yanlış olan . Bunu belirtmek istedim. Doktor dövüştecek değilim🤗 Eminim doktorunuzun bildiği birşey kendince vardır.