Serenarslan 33 haftadayız kızım 2135 kılosu boyumuz 47 normal dogum gorunuyor ama benım safra keseme baglı eger şiddetli bir agrım olursa her an sezaryan olabılırım ve sezaryandan cok korkuyorum.
Merveea Serenarslan Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsn inşallah.ikisindende korkuyoruz ama yapacak birşey yok içinizi ferah tutun 😊
Aliyahyaannesi Yaren_derin ben haftaya perşembe 35 haftalık olunca gidicem nasipse merak ediyorum ne kdr oldu. Sen bidha ne zmn gidiceksin canım?😊
Aliyahyaannesi Yaren_derin sağlıkla kucagimiza alalım inşallah yavrularımızı canım 😍nst ye girdin mi geçen gittiğinde canım?
Ayss Ozustaseyma ben en son 31+6 da gittim sordum daha belli olmaz dedi şuan 34+5 deyiz haftaya gidicem kontrole belki söyler bide bende aşağı kısımlarda 3 gündür baya yogun baskı hareket hissediyorum sizde de oluyormu
Aliyahyaannesi Ayss ben 28haftadan beri bebegimin hareketlerini aşağıda hissediyorum die demistim doktoruna ultrasonda başı normal doğum pozisyonunda oyuzden hissediyorsun demişti doktorum. Belki de seninki de dönmüştür oyuzden aşağıda hissediyorsundur canım
Yaren_derin Aliyahyaannesi amiin balımm inşallah hepimiz de hayırlıca kavuşalım 🤗 evet girişim canım normal çıktı şuan sen girdin mi nasıl çıktı ?
Aliyahyaannesi Ayss ayy ben bir kere yürüyüşe çıkmıştım bir vurdu aşağıdan dedim gidiyor heralde Allah korusun 😂😂 doktora da aynen anlattım bir güldü bana başı aşağıda olduğu için oluyor dedi😂😂