32+4deyiz. Bende gebelik şekeri çıktığı için doğum şeklim henüz belli değil. Şeker ölçümlerim normal gidiyordu ama son 2 haftadır dengesiz gitmeye başladı o yüzden insüline başladık. 4 gündür insülin yapıyorum. Normal doğum istiyorum ama doktorum sezeryan olabilir dedi daha belli değil😑