_zehra_ ben özge kabakçıya gidiyorum yeni başladım zaten 6 ayıma kadar konakda gülçin hanıma gidiyordum kendi rahatsızlığımdan dolayı ünv. Hastanesine gitmek durumunda kaldım ama çok memnunum sopalı yada seka gibi değil kesinlikle özelden bi farkı yok benim için