Umutsuz kızıma hamileyken Ali kahyaya kontrollerime gidip doğuma Aile konak hastanesine Ahmet Çoşkan beye gittim. İstek doğrultusunda sağlık sıkıntılarım yüzünden sezaryan oldum. ve iyikide sezaryan olmuşum dedirtti. elinin hafifliği, kesik yerin küçüklüğü, belli bile değil. çoook memnun kaldım