_zehra_ Sibelkurtt o ismi hiç duymadım prof.mu oda. Hastanenin tek sıkıntısı benim için öğrenciler 😁 geçen randevumda ultrason a 10 öğrenci ile birlikte girdik . Öğrensinler tabiki geleceğin doktoru onlarda ama insan bi tuhaf oluyo🤭
Sibelkurtt _zehra_ bilmiyorum ki randevu aldığımda o bayan çıkıyor çokta ilgili çok memnun kaldım 🤗 daha öğrenciye denk gelmedim ama dediiiniz gibi tuhaf bi durum bende afallardım 😂 sizin kaç haftalık ?
_zehra_ Sibelkurtt 8+4 benim. Normal poliklinige gidiyorsunuz ozaman siz . Bende 2. Cocugumda öyle gitmiştim ama sürekli aynı doktor olmuyo takip sıkıntısı olmasın diye aydın hocaya başladım bunda