Deebg Momof2child çarşamba günü yapmayı düşünüyorum kuzum 4 gün kalmış olacak adetime ilk idrarla yapayım
Mucizebebegim3 selinn35 hicbir belirtim yokdu kasik agrisi vardi enfeksiyon kaptm sanmistm adetme gun 2 gun vardi .. Ilac yazablmek icin gebelik bakicam dedi doktor .Ben israrla yok belirtmde yok dedim sonuc bir cikti 4 haftalik hamileydim ozaman 😊
Cansumeryem Benimde belimde adet olacakmışım gibi bi agri vardı ayrıca enfeksiyon vardı ilişkiden sonra kanamam oluyordu adetim en fazla 4 gün gecikirdi 5.gün doktora gittim dedim böyle böyle alttan muayene etmeden önce ultrasonla bakalım gebelik ihtimali olabilir dedi ve kesen göründü 5 haftalık hamileymişim su an 34.haftamıza geldik çok şükür 💞
vuslatim34 Benimde 2 gün var adetime .Kabızlık ve şiddetli gögüs agrım var ama dün test yaptım negatifti.Yani bunları artık adet belirtisi olarak görüyorum .
vuslatim34 Momof2child canım senin durumun nasıl adet oldun mu.Yarın bizim günümüz sabah test yapmayı düşünüyorum
Kucukprens06 Kızlar adetime dört gün kala falan test yaptım sonuç negatifti ama bir lac gün geçince kanda beta hcgye baktrdm değerim 500 du yani geç döllenme diye birşey de var hiç ummadığım bir anda hamile kaldım umudum yoktu o ay mesela hiç
Esin25 Deebg benmde 10 gün var daha 😌 ara ara ağrıyo üşütmedim de hafif bi ağrı inşallah vardır gebelik olsun
kornzorn20 selinn35 memede ağrı, halsizlik ve uyku çökmesi, aşırı acıkma ve tavşan gibi doyduğunu anlamama. Bir de ekstra terleme. Ufunet basıyordu sanki sürekli.