edak selinn35 küçücük bi sertlik bi çıkıntı geliyodu benim elime tüp bebek transferimin 8. Gününde çok şükür bebişmiş 🥰 inşallah sizinki de öyledir 😇
Deebg Momof2child çarşamba günü yapmayı düşünüyorum kuzum 4 gün kalmış olacak adetime ilk idrarla yapayım
Deebg Esin25 bilmiyorum canım benimde öyle cuma günü adet olacakmış gibi sancım vardı kasık ağrılarım vardı adetime 6 gün kaldı
Aliss_36 Ayse1995 benimde tam olarak öyleydi adet sancım gibi sancım vardı 6 gün gecikti evde test yaptım hemen çift çizgi çıktı
Baby19 Deebg yumurtlama gününü biliyorsan benim 12 gün sonra erken testlerde çıkmıştı. Aynı gün kanda beta hcg 35 çıktı
Esin25 Deebg benmde 10 gün var daha 😌 ara ara ağrıyo üşütmedim de hafif bi ağrı inşallah vardır gebelik olsun
Baby19 Deebg evet çatlama gününden sonra 12. günde öğrendim. 15’indeyse çıkmayabilir sanırım. yumurtlamadan 6-10 gün sonra rahime yerleşmeye başlıyormuş, yerleşince beta hcg salgılanmaya başlıyormuş.
Ayse1995 @Deebg çıkar canım ama bence bekle bir kaç gün daha nolur nolmaz geç döllenme flan olur belki
Deebg Ayse1995 vakit geçmiyor ki😂😂 cuma günü adet olacakmış gibi sancılarım oldu kasık ağrım var ara ara evdede erken gebelik testi var olmasa yapmazdım da çarşamba ilk idrarla yapmayı düşünüyorum
Ayse1995 @Esin25 evet canım belirti bıçak gibi saplanma oluyo hapsrrken öksururken eğilirken bide kas kirpikle anladım ben top top olmuştu kirpiklerin kaslarm birbirne karsmsti 😊