Deebg bu arada biraz daha bekleyin ben 5.gün yapmıştım gecikmesinin üstünden hek doktora gittim hem test yaptım çünkü doktorun kese göründü hamilesiniz demesine inanamamıştım enfeksiyonum vardı çünkü benim meğerse enfeksiyondan önce hamile kalmışım ebem öyle demişti 🤗🌼💞