Merryy Rumeysacobann hadi ya 😂 ben eğer kız olursa asel diyodum ilk evlendiğim zamanlar ama benden önce akrabalarda koyacak olan var o yüzden koyamıyoruz benim de içimde kaldı ama elisanın anlamı çok güzel onu tavsiye ederim ☺️
Rumeysacobann Merryy hifaya bayılıyorum bende anlamı çok hoşuma gidiyo ama eşimin tarafı ismini nasıl telaffuz ederler anlarlar mı tereddütlüyüm kafam allak bullak yani😂 elisa ne demek peki🥰
Rumeysacobann DnzNhr liya da çok hoş geliyo kulağa asel yerine liyayı da kullanabilir ilerde bende iki isim istiyorum🥰 ya dogurmadan sipariş edebilsek şunları da hastane çantam hiç bişeyim hazır değil isimle kafayı bozdum😂
DnzNhr Rumeysacobann 🤣🤣🤣 en son benim kız anne yeter artık dedi İsimsiz koyalım gitsin dedi çocuk ya 😂😂😂
SedaveSusam Rumeysacobann Meva cennetin 7 kapısından biri demek ayrıca çok kullanılan bir isim değil Eflal var birde kökleri gökyüzünde meyvesi yerde olan cennetteki meyve ağacı
SedaveSusam Rumeysacobann bizim daha cinsiyetimiz belli değil kız olursa ilay - umay - melis - liva ve eflal isimleri hep aklımda 😂 elizanda çok güzel ne zor karar vermek😂