Rumeysacobann ben değişik isim sevmeyenlerdenim 😄 özellikle bi lina liya aliva alin bu tarzlar çok sıkmaya başladı. Biz Zehra koyacağız Allah kucağımıza sagsalim almayı nasip ederse inşallah 😊 Ay yüzlü,nut yüzlü kadın demek anlamı. Ve Hz.Fatıma 'nın takma adıydı kendisinin ay gibi parlak nur bi yüzü olduğu için Fatımatünn Zehra deniyormuş 🥰😍 Eşim çok diyordu anlamını duyunca daha çok hoşuma gitti ve buna karar verdik sana da fikir olsun canım 🥰🎀