Rumeysacobann DnzNhr bizimki de hayriye falan diyo😂 tamamen benim başıma attı karışmıyo bile artık hergün yeni yeni isimler duymaktan beyni sulandı adamcagızın😂 ben sevde istedim bi ara sonra mihran sonra ela 😂
DnzNhr Rumeysacobann ilk Irmak Liya dedik sonra Nur Sena sonra Kumsal sonra Derin Su(tabi buna hayırdır boğuluyormuyuz dedi eşim)🤣 Nil Su ve Asel Liya da karar kıldık gibi ama Emin’de değiliz 🤔🙈😁 sanada fikir olsun 🥰
Rabia4242 Rumeysacobann valla bende hiç isim koyanıyacagız gibi hissettim çok isim söylendi benim dediğimi eşim begenmiyordu onun söyledigini ben 😂 herkes yeter artık bi isim koyun desede biz bi türlü karar veremedik ve ben 21 eylülde doğum yaptım eşim bebeği ve beni görmek için odaya geldi ve ismi eflin olsun dedi bende mina koydum yanına okadar acı cektim mina ekliyelim dedim saolsun kırmadı eflin mina oldu 😊
Fusel_yem Nasipse inşallah Livâ Nur koyacağız ismini Kıyamet günü efendimizin ümmetlerini toplayacağı sancağın ismi. Rüyamda görmüştüm kucağıma koz çocuğu veriyorlardı ismi Liva Nur diyorlardı allah herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🙏🙏
Rumeysacobann Fusel_yem Livanın sancak olduğunu biliyodum ama böyle bi anlamı olduğunu duymamıştım adıyla yaşasın inşallah. Rabbim cümlemize nasip etsin sağlıcakla kavuşmayı 🤲🏻☺️
Rumeysacobann DnzNhr ohoo bizde daha meva vardı tuana, isra 😂 mihran ela dedik en son kayınvalidemin dili bi türlü mihrana dönmedi sogudum😂 annem elayı begenmedi çok zor durumdayım o yüzden ama Asel Liya hoş cidden😍
Rumeysacobann Dilara1234 oof off çok zor hastane çıkışı yaptırıcaz isimli onun siparişini bile veremiyorum yaptıramıcaz galiba😂
DnzNhr Rumeysacobann evet Ablası Nehir olunca dedik Asel olsun bal ırmağı anlamında zaten uyuyor anlam bakımından bakalım bende kapı süsünü ve hediyelikleri ayarladım kadın isim bekliyor 🤣🤣🤣
Rumeysacobann DnzNhr liya da çok hoş geliyo kulağa asel yerine liyayı da kullanabilir ilerde bende iki isim istiyorum🥰 ya dogurmadan sipariş edebilsek şunları da hastane çantam hiç bişeyim hazır değil isimle kafayı bozdum😂
Rumeysacobann Merryy sorun bende heralde bu isimlerin hepsini kızıma koydum sonra vazgectim biliyo musun😂
Merryy Rumeysacobann hadi ya 😂 ben eğer kız olursa asel diyodum ilk evlendiğim zamanlar ama benden önce akrabalarda koyacak olan var o yüzden koyamıyoruz benim de içimde kaldı ama elisanın anlamı çok güzel onu tavsiye ederim ☺️
DnzNhr Rumeysacobann 🤣🤣🤣 en son benim kız anne yeter artık dedi İsimsiz koyalım gitsin dedi çocuk ya 😂😂😂