Rumeysacobann Kızlar 33 haftalık olduk ama hala bebeğimize isim bulamadık “bebek hanım” diye hitap ediyorum artık 😂 yok mu önerisi olan?👧🏻
Rumeysacobann Deryaikrasu ya Alyadua da hoş ama artık alya ismi çok fazla gibi sanki o yüzden istemedim bende
Rumeysacobann Dilara1234 Derini de düşünmüştüm evet illa Kuran’ı Kerim de geçsin diye bi derdimiz yok ama anlamlı bi isim olsun istiyorum🤗
DnzNhr Rumeysacobann hahaha kız valla aynıyız 😂 kocama soruyorum şukufe diye dalga geçiyor ya🙄🙈 ilk kızımın ismi Nehir ikinci Irmak olsun dedik ama aynı anlamda olduğu için vazgeçtim🤪
Rumeysacobann Dilara1234 millet çocuk isimsiz kaldı diye dalga geçiyo artık ama napalım kız ismi çok fazla karar veremiyo insan bende hastanede bulucam galiba😂
Rumeysacobann Deryaikrasu eşim de adene takmış durumda ama anlamı hoş değilmiş diyorum her gün unutuyo tekrar aden koyalım diyo 😂
Rabia4242 Rumeysacobann bizde doğum oldu eşim yanıma geldiği an karar verdik o ana kadar kaç isim değişti 😂
Dilara1234 Rumeysacobann Takma kafana doğduğu an insan böyle bir bakıyor bu isim yakışır diyor ve düşünmeden o olsun diyosun illa ki bi ismi olcak yani 😂
Rumeysacobann DnzNhr bizimki de hayriye falan diyo😂 tamamen benim başıma attı karışmıyo bile artık hergün yeni yeni isimler duymaktan beyni sulandı adamcagızın😂 ben sevde istedim bi ara sonra mihran sonra ela 😂
Rumeysacobann Dilara1234 oof off çok zor hastane çıkışı yaptırıcaz isimli onun siparişini bile veremiyorum yaptıramıcaz galiba😂