busra-mutluanne1 EsraOzsusam amiin inşallah bu aydan sonra bulantılarda azalır sanırım rahatlarsınız hayırlısıyla, şükür hiç çekmedim bulantı çektirmezde miniğim inşallah🙂
EsraOzsusam busra-mutluanne1 insallah yemek yapamıyorm hep kayınvalidem yapıyor sağolsın. Yordu beni bulantı kusmalar. Bir an once biter insallah hepimiizn.. hamileliğimizn keyfini cıkartırız🤲🏻🤲🏻💖
mirage_90 ds06 evet en son kontrolde 1,5 kilo artmıştı eminim şimdi de almışımdır iki haftalık süre zarfında😂
busra-mutluanne1 Esrayldz amiin inşallah nisanda o mutluluğu hepimize yaşatsın rabbim🙏🏻 Bizde nisan 16 gözüküyo bakalım şimdilik😇
busra-mutluanne1 mirage_90 enfeksiyon olmadı ama biraz rahim büyümesinden kasılma tarzı şeylerim olmaya başladı hafiften, ama korkmayın olağan bişey minik büyüdükçe 😊
Nuryldrm busra-mutluanne1 15+3 haftalık mevsimlerden dolayı alerji olmuşuk doktor oylr soyledi 1 aydır burun akintim ve hapşurmaktan hariç iyiyim 😊
Sesem Nuryldrm ne kadar bir büyüme hamileliğin hafiften belli olması büyümesimi yoksa baya baya önden mi gidiyor?
busra-mutluanne1 EsraOzsusam bende annemlerden uzakta gurbetteyim eşimin görevi sebebiyle allah dağına göre kar verir derlerya bulantımda olsaydı zaten 49 kiloydum başta nolurdu halim bilinmez 😊
EsraOzsusam busra-mutluanne1 ne güzel bende gurbetteyim ama kayınvalidem sagolsun yardımcı oluyor. Kendi annem baska sehirde:( yoksa yanmıştım
Newyorklugebe Hediyeee ben de öyleydim doktor bi ilaç verdi kullandıktan sonra çok rahatladım herşeyi yiyebiliyorum artık normalr döndüm kusma falan da olmuyor
2cocukluhayatadogru 11+2 ‘yiz kızlar 🤰🏻 Göbiş kendini belli etmeye başladı, hiç bulantı vs olmadı ama aniden içim kıyılıyor birşeyler atıştırmasam baygınlık hissi geliyor 🤷🏻♀️
busra-mutluanne1 2cocukluhayatadogru ben 12+6 yım bide sen benim göbüşü görsen 😀 şimdiden baya belliyiz napcaz bilmiyorum böyle zayıf olmamdan sanırım diyorum kendi kendime😀
Suheyla19A busra-mutluanne1 14+3 şükürler olsun hafifleyen bulantılar artan iştah çıkan bi göbekle devam😘❤😘
busra-mutluanne1 Suheyla19A maşallah ☺️ Bizde 12+6 yız ama şimdiden göbüş baya belli zayıf olduğumdan mıdır nedir şimdiden böyleyse napcaz bilmiyorum 😁