Hamileligın başında olan annişler tsh degerlerinizi ve diğer degerlere baktırın olur mu😊 arada gözden kacıyo ve yükselebilio benım öyle olmustu 7. Haftada tsh yüksek çıktı ilaç alıyorum ilaç
Dengelıo bebeğe zararı olmuyo😊 bilgilendirmek istedim Rabbim hepimize kolaylık versin bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah